keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

What's your name? Who's your daddy? Is he rich like me?

voi ei mä pyydän anteeksi ton edellisen lana - postauksen järkyttävyyttä ja korjaan sen
että seisottiin sateessa siis 4 tuntia yhteensä :) haluaisin kovasti
korjata noi hirveät kirjoitusvirheet mutta nettiyhteys täällä ei salli sitä joten
saa olla huomiseen asti... nyt kun mä oon levännytkin on helpompi kirjoittaa.

haluaisin muuten saada aikaseksi ladata ne videot ! mä en tiedä mitään videoiden
lataamisesta mutta eiköhän se jotenkin onnistu. tänään luin uuden haastattelun
Lanasta (electronic beats) jossa haastattelija sai kuulla materiaalia Lanan
uuudelta albumilta, damn kun haluaisin jo kuulla niitä biisejä. haastattelussa
Lana myös kertoo ettei toisen albumin julkaiseminen sinänsä kiinnosta mutta
kyllä se on tulossa jossain vaiheessa. kannattaa lukea haastattlu täältä http://www.electronicbeats.net/2013/06/19/lana-del-rey-interview/

mulla ei oikeastaan ole paljon kerrottavaa, viime päivinä lähinnä
olen pysynyt lämpimänä kun jostain sain pienen flunssan ja miettinyt
miten onnistuinkaan rikkomaan mun kuulokkeet IPadin sisälle. se pää siis
katkesi sinne sisälle ja nyt tää luulee että siellä on kuulokkeet. tyypillistä.
ostin muuten The Great Gatbyn soundtrackin kun oon sitä himoinnut kauan ja on
se hyvä, tykkään todella paljon.

öä ens kerralla kirjotan pidemmän postauksen mutta mua - taas - väsyttää






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti